Το μυστικό της επιτυχίας ενός πλάνου μάρκετινγκ είναι η σωστή εξωτερική και εσωτερική ανάλυση της κατάστασης.
Το marketing plan-με απλά λόγια- είναι η στρατηγική που θα ακολουθήσει η επιχείρηση στον τομέα του marketing.
Περιλαμβάνει την μελέτη και την ανάλυση όλων των παραγόντων που θα επηρεάσουν τις δράσεις που πρέπει να ακολουθηθούν. Καταλήγει σε συγκεκριμένα συμπεράσματα για την επιχείρησή σας, εντοπίζοντας ευκαιρίες και απειλές, ενώ επισημαίνει τις δυνάμεις και τονίζει τις αδυναμίες προς βελτίωση.
Το marketing plan οφείλει να είναι (τουλάχιστον) 12 μηνο με συγκεκριμένους και μετρήσιμους στόχους. Έτσι ο επιχειρηματίας γνωρίζει τι πρέπει να κάνει κάθε μήνα, πώς να το κάνει και πώς να το αξιολογήσει.
Μια τέτοια οργάνωση, βγάζει τον επιχειρηματία από το καθημερινό άγχος της προώθησης της επιχείρησής του και τον γλιτώνει από πολλά και διάφορα έκτακτα έξοδα που μπορεί να εκτροχιάσουν τα έξοδα του.
Ταυτόχρονα με τη χρησιμότητά του στη μελλοντική πορεία της επιχείρησης, αποτελεί μέσο επικοινωνίας των στελεχών, διαμορφώνοντας κοινούς στόχους προς τους οποίους θα κινηθεί η επιχείρηση και θα εκπληρώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
H B.D.K.S., αναγνωρίζοντας ότι τα marketing plans αποτελούν μια από τις πλέον απαραίτητες επιχειρησιακές διαδικασίες για κάθε υπάρχουσα και νέα επιχείρηση, αναλαμβάνει την υλοποίηση σχεδίων marketing.